Skoči na glavno vsebino

ERASMUS+ AKREDITACIJA

AKREDITACIJA

Naša šola je v 2021 pridobila Erasmus akreditacijo v prvem krogu razpisa. Dodelitev Erasmus akreditacije potrjuje, da je institucija pripravila načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti v okviru širših prizadevanj za razvoj svoje organizacije v okviru nadaljevanja mednarodnega sodelovanja.

 

Cilji:

  • Preprečevanje nasilja

Z opravljenimi analizami neposrednega vzgojno in izobraževalnega dela smo prišli do ugotovitev, da se na šoli pojavlja agresivno vedenje v obliki verbalnega ali fizičnega nasilja. Ugotavljamo tudi, da prihaja do konfliktov med učenci. Konflikte sicer že rešujemo z restitucijo in vrstniškimi mediacijami, vendar želimo z izvajanem aktivnosti mobilnosti Ključnega ukrepa 1 spoznati še kakšne druge učinkovite metode za zmanjšanje nasilja med vrstniki. Z mobilnostmi bodo udeleženci izobraževanj lahko spoznali primere dobrih praks in to prenesli v svoje delo. Cilj je vzpostaviti ničelno toleranco do nasilja, kar bi razbremenilo delo razrednikov in svetovalne delavke, posledično pa bi se izobljšala tudi šolska klima. Kot je razvidno iz razvojnega načrta in vzgojnega načrta želimo v šoli zagotoviti varno, zdravo in vzpodbudno in inovativno učno okolje, nadaljevati z uporabo mediacije in usposabljanjem vrstniških mediatorjev.

  • Razvoj tujejezikovnih kompetenc

V 21. stoletju so usvojene tujejezikovne kompetence nekaj samoumevnega že zaradi družbe, v kateri smo. Tuji jeziki vstopajo v naš življenjski prostor (reklame, napisi, glasba, filmi, oddaje), zato moramo biti opolnomočeni, da jih sprejmemo. V tujem jeziku je veliko strokovnega gradiva, didaktičnih spletnih povezav in interaktivnih vsebin, zato so razvite tujejezikovne kompetence že skoraj pogoj za učitelja in učence. Ob vsem tem se v tujem jeziku (prevladuje angleščina) pojavljajo tudi komunikacijski kanali, po katerih (lahko tudi) poteka izobraževanje na daljavo. Z razvijanjem tujejzikovnih kompetenc želimo doseči širjenje besedišča pri udeležencih izobraževanj, več izkušenj na področju sporazumevalnih zmožnosti (govorjenje, pisanje), hkrati pa tudi posameznikovo boljšo samopodobo. Najboljša izkušnja tujejezikovne kompetence je pragmatičnost, zato bomo učence in učitelje spodbujali k mobilnostim.

  • Odprava slabih učnih navad in učenčeva odgovornost do lastnega znanja

Analiza anketnih vprašalnikov, ki smo jih razdelili učencem je pokazala, da se učenci ne znajo učiti, ne vedo, kako naj se lotijo učenja. Pogosto se učenci ne znajdejo iz svojih zapisov v zvezku, ker so ti zapisi nečitljivi, neurejeni ali pa zelo pomanjkljivi. Z aktivnostmi bodo imeli udeleženci mobilnosti možnost hospitirati v drugih evropskih državah in spoznati njihove šolske sisteme in didaktične pristope. V razvojnem načrtu imamo zapisan cilj o uporabi sodobnih učnih strategij za doseganje ciljev šole 21. stoletja, ki ga bomo dosegli tudi z uvajanjem tuje strokovne prakse.

  • Karierni razvoj učiteljev

H kariernemu razvoju učiteljev prištevamo tako profesionalni kot osebnostni razvoj učitelja, kajti učitelj v svojem poklicu deluje celostno. Trenutno na prvo mesto postavljamo možnosti učiteljevega razvoja na digitalnem področju. V času izobraževanja na daljavo je namreč pomembno, da učitelj učenca obvešča o njegovem dosežku, ga seznani s povratno informacijo in vzpostavi z njim dvosmerno komunikacijo. Karierni razvoj učiteljev pomeni tudi strokovna izpopolnjevanja in izobraževanja, ki nudijo učitelju strokovno in moralno oporo pri vzgojno-izobraževalnem delu. Tudi iz razvojnega načrta je razvidno, da načrtujemo najmanj eno individualno izobraževanje za vsakega zaposlenega. Vsak učitelj si lahko izbere področje svojega izobraževanja, za katerega meni, da bo doprinesel k njegovemu razvoju. Doseči želimo tudi rabo sodobnih oblik in metod dela, formativnega spremljanja in uporabo orodij za šolo 21. stoletja.

 

Seznam držav in šol gostiteljic:

Šola Država Leto sodelovanja
Centre Scolaire Saint-François d’Assise Sainte-Thérèse Belgija 2024
IDIOTIKO NIPIAGOGEIO – NEUE SCHULE A.E. Grčija 2024
OGEC Ecole Immaculée Conception Francija 2024
Agrupamento de Escolas Camilo Castelo Branco Portugalska 2021, 2024
Centro Público Rural Campo del Rey Španija 2024
Grundschule St. Martin Gusterath-Pluwig Nemčija 2022
ISTITUTO COMPRENSIVO DELLA VALNURE Italija 2021, 2024
40 Primary school of Thessaloniki Grčija 2024
CEIP MIGUEL ZUBELDIA Španija 2024
Publiczna Szkola Podstawowa nr 15 im. Krolowej Jadwigi Poljska 2024
Gulsum Ahmet Simsek Anaokulu Turčija 2023
INS LLUIS DOMENECH I MONTANER Španija 2024
Kauttuan koulu Finska 2024, 2025
Maardu Gymnasium Estonija 2025
Instituto Comprensivo Benci-Borsi Italija 2025
CEIP Antonio Machado Španija 2025

 

 

Šolsko leto 2025/2026


Strokovno izobraževanje za učitelje športne vzgoje na Irskem – september 2025

Med 14. in 21. septembrom 2025 sva se učiteljici športa Marjetka Klep in Andreja Kolander udeležili enotedenskega strokovnega izobraževanja v Dublinu na Irskem. Namen obiska je bil spoznati irski šolski sistem, izmenjati dobre prakse pri poučevanju športne vzgoje ter pridobiti nove ideje za spodbujanje gibanja med mladimi.

V okviru programa sva obiskali več šol in sodelovali pri urah športne vzgoje, se udeležili delavnic o motivaciji učencev in novih učnih pristopih, ter spoznali tradicionalne irske športe, kot so hurling, gaeljski nogomet in ročni hokej. Posebej zanimiva je bila izkušnja v “Forest School”, kjer smo se učili o učenju v naravi, uporabi naravnih materialov ter pomenu gibalnih dejavnosti na prostem.

Poleg strokovnega dela sva raziskovali Dublin, si ogledali kulturne znamenitosti in doživeli pristno irsko gostoljubje ter glasbo. Izobraževanje nama je prineslo veliko novih idej, motivacije in izkušenj, ki jih bova z veseljem prenesli v našo šolo.

 

Azori

Učiteljici Katja Zobec in Nina Adam sva se v okviru projekta Erasmus+ v času od 24. do 29. 8. 2025 udeležili  izobraževanja z naslovom Teaching with AI: Tools & Techniques, ki je potekalo na Azorih.

Pridobili sva različna znanja in veščine, povezane z uporabo umetne inteligence pri poučevanju:

  • Uporaba IKT in umetne inteligence za izboljšanje komunikacije, sodelovanja in priprave učnih vsebin.
  • Oblikovanje inovativnih učnih priprav z vključevanjem UI orodij za večjo angažiranost učencev.
  • Kritično ovrednotenje pedagoške vrednosti in vpliva UI na učenje ter zasebnost.
  • Spremljanje učinkov AI na učne rezultate in motivacijo.
  • Razumevanje zmogljivosti, omejitev in etičnih vidikov UI v izobraževanju.
  • Spodbujanje vključujočih praks in enakosti v razredu z uporabo UI.
  • Izmenjava pedagoških praks in spodbujanje aktivnega učenja.
  • Opolnomočenje pedagogov ter krepitev tehničnih, jezikovnih in socialnih veščin.

Izboljšanje komunikacijskih kompetenc v angleščini, izboljšanje socialnih veščin ter spodbujanje medkulturne ozaveščenosti.

 

Šolsko leto 2024/2025


Španija – Udeležba na strukturiranem tečaju

Učiteljici, Irena Kos in Simona Kocbek, sva se v času od 9. do 14. decembra 2024 udeležili izobraževanje Classroom Management Solutions for Teachers: New Methodologies, Effective Motivation, Cooperation and Evaluation Strategies. Izobraževanje je potekalo v Barceloni.
To izobraževanje je bilo organizirano za učitelje, z namenom, izvedeti več o upravljanju učinkovite in posodobljene učilnice, ki spodbuja sodelovanje in angažirano učenje z uporabo najnovejših tehnik in orodij.
Z interaktivnimi in privlačnimi dejavnostmi sva nadgrajevali znanje o tem, kako povečati motivacijo, vzpostaviti pravila v razredu, zagotoviti jasna navodila, spremljati – razviti odnos, vključiti delo v parih in skupinah ter pridobili nove nasvete za spodbujanje učencev k razmišljanju o lastnem vedenju v razredu ter njihovi odgovornosti do znanja.
V skupini smo bile učiteljice iz različnih držav. Vsaka je pripravila predstavitev svoje države, kulture, šole, šolskega sistema. V nekaterih točkah različne, v večini pa zelo podobne. Vse smo želele, da imamo v razredu motivirane učence.
Spoznale smo veliko uporabnih orodij: osredotočeno projektno učenje, timsko delo, IKT orodja, Effective Driving Questions for Project-Based Learning, Visual thinking strategies, Flipped Classroom, Parma model…

 

Estonija – Sledenje na delovnem mestu

V času od 9. do 13. marca 2025 smo dr. Katarina Germšek, Pera Krašna, Špela Mesarič in Petra Žunko Obiskale mesto Talin v Estoniji, z namenom sledenja na delovnem mestu v sklopu Erasmus+ akreditacije.

Naši cilji so bili: spoznavanje estonskega šolskega sistema, sodobne oblike dela pri pouku, digitalizacija in raba umetne inteligence pri pouku, spoznavanje estonske kulture.

Šola gostiteljica je bila šola Mardu Gümnaasium, šola, kjer so vključeni učenci od 7. do 18. Leta s pretežno ruskega govornega področja. Spremljale smo pouk, spoznavale različne metode poučevanja ter spoznale estonski šolski sistem. Ogledale smo si celotno šolo in  prisostvovale (tudi sodelovale) pri različnih urah – ruščini, biologiji, likovni umetnosti, plesu, robotiki, drami, glasbeni umetnosti, angleščin, v 1. razredu … Pouk je potekal dinamično, učitelji so uporabljali metode formativnega pouka, včasih pa tudi frontalnega.

V popoldanskem času smo spoznavale  zgodovino države, kulturo, kulinariko. Obiskale smo več muzejev.

 

Španija – skupinska mobilnost učencev

Skupinska mobilnost učencev je potekala v povezavi s projektom ka220 Green Crossroads, saj je bilo v Španiji zaključno srečanje. Udeležilo se ga je 20 učencev naše šole, 15 učencev italijanske šole, španski otroci in učitelji iz partnerskih šol iz Grčije, Poljske, Finske. Prav tako so bili na tem srečanju učenci iz Portugalske. Tema je bila okoljsko ozaveščanje in trajnostni razvoj. Učenci so se med seboj spoznali preko ledolomilcev. Sodelovali so v različnih delavnicah in igrah. Ker je šola v manjšem kraju, smo bivali v hribih v kampu, z omejenim signalom in dospopom, kar je še bolj dalo pečat povezanosti z naravo, daleč od digitalnega sveta. Učenci so imeli organizirane delavnice na prostem, ki smo jih vodile učiteljice. Prav tako so bile organizirane športne aktivcnosti. Zadnji dan smo si ogledali Alhambro v Granadi.

 

Srbija – skupinska mobilnosti učencev

 

POROCILO BARCELONA

 

Šolsko leto 2023/2024


Tenerifi 24 tečaj

tečaj Islandija

tečaj Irska

dublin 2023 tečaj

piacenza 24 js

js Finska 2024

Skupinska mobilnost učencev v Grčiji

Med 8. in 12. junijem 2024 smo se s skupino 20 učencev in 4 učiteljev v okviru projekta Erasmus+ odpravili na nepozabno potovanje v Solun, drugo največje mesto Grčije, znano po svoji bogati zgodovini, kulturni raznolikosti in živahnem mestnem utripu. Poleteli smo iz Dunaja in po kratkem, a vznemirljivem poletu prispeli na grška tla.

Po pristanku smo se z mestnim avtobusom odpravili do našega hotela v središču Soluna. Med vožnjo smo opazovali mestne ulice, ki so bile polne življenja. Po namestitvi v hotelu smo se takoj podali na raziskovanje mesta. Sprehodili smo se po različnih mestnih ulicah in se za začetek poskušali orientirati.

Ogledali smo si nekatere najpomembnejše kulturne znamenitosti. Učenci smo bili navdušeni nad priložnostjo, da se lahko spoznamo z grško kulturo in zgodovino, kar je bilo za mnoge izmed nas popolnoma novo doživetje.

 Odšli smo tudi z ladjico na bližnji otok, kjer smo uživali v čudovitem morju in se kopali v sončnem vremenu. Voda je bila osvežujoča. Učenci smo se veselili in se preizkušali v različnih vodnih aktivnostih.

V času našega potovanja smo obiskali tudi Tehnični muzej, ki je bil ena izmed vrhunskih točk našega raziskovanja. Tam smo spoznali fascinantne dosežke na področju vesolja in fotografije, ter si ogledali druge tehnične dosežke.

Obiskali smo tudi eno izmed Solunskih osnovnih šol. Šola je majhna in skromna. Presenečeni smo bili, da imajo stranišče zunaj šole. Opazili smo, da so učilnice male, brez sodobnih učnih pripomočkov. Za učence te šole smo pripravili kratek program, v katerem smo predstavili našo šolo, občino, Slovenijo in del naše kulturne dediščine. Zaplesali smo tradicionalni štajerski ples. Izvedli smo delavnice ponovne uporabe, delavnice o ogljičnem odtisu, 5rs , podarili darila, ki smo jih izdelali doma – tangrame kot učne pripomočke.

Seveda pa nismo pozabili obiskati znamenitega Belega stolpa, simbol Soluna s katerega smo si lahko ogledali obalo. Vzpeli smo se do gradu na vrhu mesta. Pot je bila strma in zaradi vročine še bolj naporna, a razgled z vrha je bil neprecenljiv. Od tod smo lahko občudovali panoramo mesta, morje in okoliške hribe, kar nas je navdalo z občutkom lepote in svobode.

Naše potovanje v Grčijo v okviru programa Erasmus je bilo polno raziskovanja, učenja in nepozabnih trenutkov. Vsak dan je prinesel nova spoznanja in izkušnje, ki si jih bomo vtisnili v spomin. Grčija nas je očarala s svojo kulturo ter zgodovino.

 

 

 

Šolsko leto 2022/2023


Irska

V času poletnih počitnic, sva se Asja Ertl in Leonida Gavez Šerbinek odpravili na dolgo pot z namenom, da pridobiva nova znanja in izkušnje. V glavnem mestu Irske – Dublinu sva se med 23. 7. in 30.7.2023 udeležili strokovnega tečaja z naslovom Conflict management, emotional intelligence and bullying. Ves teden smo pridobivali teoretična znanja iz področja obvladovanja konfliktov in čustvene inteligence, ki pa so bila podprta s konkretnimi primeri in raznimi igrami vlog, ter socialnimi igrami. Preko igre posameznik začuti perspektivo in čustva drugega. Ob intenzivnem izobraževanju, pa sva izkoristili čas tudi za obiske muzejev, spoznavanje Irske kulture in tradicionalne hrane. Obiskali sva Trinity College, The Book of Kells, Chester Beatty, Little muzej, galerijo, obiskali samostansko mesto iz rimskih časov, predstavljali našo državo s tradicionalno hrano, se udeležili plesne delavnice riverdance, se sprehodili čez urejene parke, uživali v bogati naravi, obiskali plažo ob Irskem morju se sprehodili in si pogledali znamenite klife… Izkušnja je bila izjemna, pri čemer sva pridobili znanja, ki so uporabna pri najinem strokovnem delu ob tem pa bogatili tudi sebe kot osebi.

V prilogi je nekaj utrinkov.

 

Irska

V sklopu Europass Teachers Academy sva se učiteljici Janja Štrucl in Barbara Ajdinović udeležili izobraževanja po modelu 4 Cs-Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools v Dublinu, na Irskem.

Model 4C kreativnost, kritično mišljenje, komunikacija in sodelovalno učenje se je prepletalo skozi celo izobraževanje. Po medsebojnih predstavitvah različnih držav in učiteljev, se je komunikacija med učitelji šele prav pričela. Vsak dan je bila osrednja tema en model poučevanja, ki se je skozi različne delavnice, podprte s teoretičnimi znanji, prepletal z vsemi ostalimi modeli. V izobraževanje je bil vključen obisk Epic muzeja, kjer je na moderen interaktiven način opisana in zelo izkustveno prikazana zgodovina migrantstva, njihova nacionalnost in pripadnost državi.

Izobraževanje se je zaključilo s strokovno ekskurzijo na podeželje, kjer smo spoznavali čare Irske in  popotovali skozi zgodovino. Klik!

 

Islandija – Smart teachers play more

V mesecu avgustu sva se Ksenija Detiček in Petra Krašna udeležili izobraževanja na Islandiji. Kot že sam naslov Smart teachers play more pove, smo na seminarju pridobili nova znanja o tem, kako vključevati gibanje in igre v vse predmete pouka. Večina aktivnosti je potekala na prostem, ne glede na vremenske razmere. Seznanili smo se s skandinavskim šolskim sistemom, ga primerjali z našim in delili primere dobrih praks. Udeležili smo se tudi kulturnega večera s predstavitvijo kulinarike in ostalih značilnosti držav udeleženk.

SMART TEACHERS PLAY MORE predstavitev

 

GRČIJA – Learning By Doing: Games and Activities to Develop the Whole Child

V začetku julija (2.7.2023 – 9.7.2023) sva se učiteljici Andreja Rinc Urošević in Leandra Mernik v okviru projekta Akreditacija Erasmus+  udeležili izobraževanja Učenje z delom: igre in dejavnosti za razvoj celotnega otroka v Atenah v Grčiji.

Na izobraževanju so predavatelji na uporaben način najprej predstavili teoretični del, ki je podlaga za celosten razvoj otroka in socialno-čustveno učenje na vseh ravneh. S pomočjo različnih dejavnosti smo se udeleženci preizkusili v različnih aktivnostih, igrah vlog in socialnih ter gibalnih igrah, ki vzpodbujajo celosten razvoj otroka, prispevajo k vključenosti vseh otrok v skupino/razred in motivirajo učenca za učenje, izpovedovanje svojih čustev ter težav.

Predstavili so interaktivne igre, ki vzpodbujajo otrokov razvoj, njegovo samozavest, razmišljanje in kreativnost ter otroke motivirajo k izboljšanju svojega vedenja. Te igre sva praktično preizkusili in jih predstavili drugim udeležencem izobraževanja. Zaradi njihove uporabnosti jih bova vključili v svoje šolsko delo in se skušali s tem še bolj približati učencem.

Pridobili sva nova znanja, osvežili že usvojena znanja, poglobili znanje angleškega jezika in spoznali učitelje druge države in njihov šolski sistem. Z navdušenjem sva si ogledali kulturne, naravne  in zgodovinske znamenitosti Aten in otoka Aegina. Poskusili sva nekatere kulinarične dobrote Grčije.

Utrinki najinih novih spoznanj so zajeti v predstavitvi.

 

Job shadowing v Andaluziji v Španiji

Sredi meseca marca 2023 (12.3.2023 – 17.3.2023) sva se dve učiteljici naravoslovja v okviru akreditacije  udeležili Job shadowing v Andaluziji v Španiji. V okviru projekta Zdrav življenjski slog sva se seznanili z metodami priprave zdravega sadnega obroka in različne uporabe sadja. Navdušeni sva bili nad sodelovanjem vseh prebivalcev pri izvedbi projekta. Sezanili sva se z povezovanjem vpliva zgodovine na način življenja in bivanja meščanov Guadix-u.

V naravnem parku v Castril-u sva v različnih delavnicah povezali najino teoretično znanje in ga na ogledih primerjali z nastankom okolja, kamninami in prilagoditvami organizmov na skrajno sušno področje. Predstavniki varstva narave so naju seznanili z ogroženostjo jastrebov na njihovem območju in prikazali načine, kako ohraniti njihovo vrsto.

Šolski projekti kolegov iz Španije, so predstavljali celotno evolucijo življenja in delo ljudi v prihodnosti (robotika, gibanje, radijski studio…). Delo na delavnicah je predstavljalo inovativne metode in oblike dela učiteljev naravaslovja.

Ogledali sva si tudi tradicionalni ples flamenko in okusili bogastvo njihove kulinarike.

Najina nova spoznanja sva strnili v predstavitev.

 

GRČIJA – IZOBRAŽEVALNA TEHNOLOGIJA V UČILNICI

V drugem tednu marca sva se učiteljici Nina Adam in Helena Jus Silič v okviru projekta Akreditacija Erasmus+  udeležili izobraževanja v Glyfadi v Grčiji. S spoznavanjem različnih aplikacij, simulacij, igrifikacije, digitalnega pripovedovanja zgodb, virtualne in razširjene resničnosti, e-učenja, mobilnega učenja in mikro učenja sva se učili novih, tehnološko izboljšanih, pristopov. Različne naprave (osebni računalniki, prenosni računalniki, tablični računalniki, pametni telefoni, VR očala in drugo) spreminjajo način, kako lahko svojim učencem zagotovimo učne poti. Na podlagi različnih učnih stilov in glede na inteligenco vsakega učenca lahko predlagamo različne tehnološko izboljšane izobraževalne module. Poleg tega sva spoznavali pestrost grške kulture, zgodovine, kulinarike in narave.

Glyfada_23

 

IRSKA – Flipped Classroom in Resilience and well-being for teachers

V okviru Akreditacije Erasmus + sva se dve učiteljici udeležili strukturiranih tečajev Flipped Classroom in Resilience and well-being for teachers. Tečaja sta potekala v glavnem mestu Irske, v Dublinu. Strukturirani tečaj Flipped classroom je teoretično in praktično predstavil nov pedagoški pristop, ki se imenuje ‘obrnjena učilnica’. V obrnjeni učilnici učenci šolsko delo opravijo doma in domačo nalogo v šoli, pri čemer v duhu sodobnega časa uporabljajo IKT tehnologijo (mobilne telefone, aplikacije in družabna omrežja). Učiteljica Jyoti jobstl se je udeležila strukturiranega tečaja na temo dobro počutje in zdravo življenje učiteljev, kar učitelji velikokrat zanemarimo. Tehnike sproščanja, pravilna uravnotežena prehrana, pravilno dihanje ter socialno zdravje so ključni dejavniki, ki vplivajo na dobro počutje učitelja in s tem tudi na dobro počutje učencev. Ob novo pridobljenih znanjih in spretnostih sva spoznavali irsko kulturo in znamenitosti Dublina, sklepali poznanstva z drugimi učitelji iz Evrope ter pilili znanje angleškega jezika. Utrinke si poglejte v video predstavitvi.

 

ŠPANIJA – SMART TEACHERS PLAY MORE oz. Pametni učitelj se igra več.

JOB SHADOWING V NEMČIJI IN LUKSEMBURGU

V mesecu septembru (25. – 30. 9. 2022) se nas je pet učiteljev in ravnateljica v okviru akreditacije udeležilo sledenja na delovnem mestu (job shadowing) v Nemčiji, natančneje mestih Keiserslautern in Trier ter v Luksemburgu. Razkazali so nam čisto nov vrtec. Navzoči smo bili pri učnih urah različnih predmetov na razredni stopnji. Učitelji smo v gostujočih šolah imeli možnost spoznati njihov šolski sistem. Obiskali smo tudi najvišje predstavnike šolskega ministrstva v Trierju. V priponki si lahko ogledate nekaj utrinkov… NEMČIJA, LUKSENBURG

ERASMUS+ Grčija – Atene, Glyfada

Zadnji teden v septembru je bil za tri učiteljice grško obarvan. V okviru Akreditacije Erasmus+ smo se udeležile izobraževanja. Le to je potekalo na temo STE(A)M IN CLASSROOM – MULTIPLE INTELIGENCE – MICROLEARNIG – GAMIFICATION… Ukvarjale smo se z aplikacijami ter poskusi, ki so lahko velika podpora izobraževanju v učilnici ali na prostem. Otrokom je velikokrat težko pojasnit pojave, ki se dogajajo v naši okolici, življenju. S pomočjo različnih poskusov in aplikacij pa lahko otrok sam pride do določenih spoznanj ali pa je njegovo razumevanje veliko lažje, boljše. Povabljene smo bile tudi v dva vrtca, kjer smo uporabo aplikacij in izvajanje različnih poskusov opazovale tudi pri učnih urah. Ob izobraževanju pa smo spoznavale tudi kulturo tega mesta (znamenitosti, kulturne spomenike, arheološke najdbe, običaje, hrano,…).  Nekaj utrinkov  GRČIJA – GLYFADA

 

Šolsko leto 2021/2022


MOBILNOST V ITALIJI

Zadnji teden v letošnjem šolskem letu se je 16 učencev v okviru pridobljene akreditacije Erasmus+ udeležilo mobilnosti v Italiji. Spoznali so nove prijatelje, preizkusili svoje fizične zmogljivosti v adrenalinskem parku, se učili, kako reševati konflikte in najstniške težave, sodelovali v delavnicah, spoznavali italijansko kulturo, zgodovino in kulinariko. Ogledali so si Bobio, Piacenzo, Milano in Verono. Več njihovih vtisov pa je zbranih na povezavi:

https://padlet.com/spela_mesaric/dhk743k79qs95vbi

 

JOB SHADOWING NA PORTUGALSKEM

Decembra 2021 se nas je pet učiteljic in ravnateljica v okviru akreditacije udeležilo sledenja na delovnem mestu (job shadowing) v šolskem centru AGRUPAMENTO DE ESCOLAS CAMILO CASTELO BRANCO v Famalicau na severu Portugalske. Sledenje je potekalo na šoli z več kot 3300 učenci. Obiskale smo učne ure različnih predmetov in različnih starostnih stopenj. Gostujoča šola nam je omogočila veliko predavanj in delavnic o portugalskem šolskem sistemu, na temo inkluzije, strokovnega izpolnjevanja učiteljev, dela z učenci s posebnimi potrebami, sodelovanja v različnih projektih in sodelovanja z zunanjimi institucijami. Prav tako smo spoznale CFAEVNF Teacher Training Center, CRE Educational Resource Center in projekt PASEC.

En dan smo namenile raziskovanju kulturnih in zgodovinskih znamenitosti Lizbone. V popoldanskem času pa nam je uspelo obiskati tudi Brago in Porto.

Več o naših strahovih, vtisih, nekaterih idejah pa na: https://padlet.com/spela_mesaric/1456e72ellj4fnzg

 

Šolsko leto 2020/2021


LEARNING IS LIFE

V letu 2020/ 2021 je bila naša šola uspešna na razpisu programa Erasmus+ KA1 (Mobilnost šolskega osebja) s projektom Learning is Life. Projekt načrtuje 5  mobilnosti učiteljev z udeležbo na strukturiranih tečajih. Ena od glavnih prioritet in ciljev naše šole je sodelovanje v mednarodnih projektih Erasmus+, saj nam je dosedanje sodelovanje že dokazalo, da ti projekti doprinašajo k dolgoročnemu razvoju in posodobitvi šole. Družba, v kateri živimo, doživlja velike spremembe v zadnjih letih in učitelji smo vsakodnevno soočeni z zavedanjem, da današnje generacije otrok spoznavajo in doživljajo svet na drugačen način, kar pomeni, da se tudi učijo na drugačen način. Zaradi prilagajanja njihovemu načinu, se mora spremeniti tudi način poučevanja. Zato je potrebno skrbeti za strokovno napredovanje učiteljev. Učitelji čutimo potrebo po stalnem strokovnem izpopolnjevanju v evropskem okolju, s poudarkom na nadgrajevanju strokovno-pedagoških in jezikovnih kompetenc.

Cilj naše šole v okviru evropskih mobilnosti in sodelovanja so učitelji, ki rastejo

strokovno in osebnostno, saj motivirani, samozavestni in samoiniciativni učitelji največ pripomorejo k kvalitetnemu delovanju v šoli in zunaj nje.

V mesecu avgustu 2021 smo se učiteljice udeležile 5-dnevnega strukturiranega tečaja Intensive English course v Firencah v Italiji v organizaciji Europass Teacher Academy. Učiteljice smo bile navdušene nad celostnim doživetjem. Erasmus+ bogati življenja, širi obzorja.

 Z evalvacijo mobilnosti smo ugotovile naslednje učne izide:

  • profesionalni in osebnostni razvoj;
  • pridobivanje novih pedagoških znanj, metod, pristopov;
  • ozaveščanje pridobljenih znanj, veščin, metod, pristopov poučevanja in implementacija v vsakodnevno delo;
  • večanje kakovosti poučevanja z namenom boljših učnih izidov za učence;
  • pridobivanje učnih materialov;
  • širše razumevanje pedagoških praks in sistemov izobraževanja in izboljšanje odnosa do poučevanja;
  • pridobivanje in krepitev organizacijskih veščin;
  • širjenje strokovne mreže in nova poznanstva v evropskem okvirju;
  • izboljšanje družbenih in kulturnih kompetenc;
  • izboljšanje znanja angleškega jezika;
  • izboljšanje znanja o predmetnem področju;
  • izboljšanje osebne samozavesti in zadovoljstva z zaposlitvijo.

Diseminacija projekta poteka na več ravneh: objava na spletni strani šole, sprotno javljanje z mobilnosti, objave na družabnem omrežju Facebook, predstavitev na oglasni deski pri glavnem vhodu v šolo, predstavitev na pedagoški konferenci, članek v občinskem časopisu Naši izviri in še.

UTRINKE SI LAHKO POGLEDATE V PREDSTAVITVI.

 

ERASMUS+ šolska partnerstva preteklih let

Spletišče uporablja le piškotke, ki so potrebni za delovanje storitve. Politika zasebnosti
Politika zasebnosti